piątek, 4 lipca 2014

Koktajl jogurtowy z owocami i miodem

Przepis jest tak łatwy, że nawet ci, co bardzo stronią od kuchni zrobią go z palcem w nosie (pozdrowienia dla A.Sz.).
Kilka składników w proporcjach według uznania. Sezonowe owoce, jogurt, miód, mięta albo pistacje.
Możecie eksperymentować do woli i jeść do woli, póki natura obdarza.
Koktajle mleczno-owocowe to absolutny hit lata. U nas cieszą się niezmiennie ogromnym powodzeniem.



Na 4 porcje:

600 g jogurtu typu greckiego (lub zwykłego naturalnego)
miód wielokwiatowy (według uznania, ja wolę nieco mniej słodkie więc dodałam 1 łyżkę)
2 garści dowolnych sezonowych owoców (maliny, jagody, truskawki i ich kombinacje)
kilka listków mięty
4 łyżeczki podprażonych pistacji

Jogurt z miodem i owocami zmiksować. Udekorować miętą i pistacjami. I już! Pić ile się da :)


4 komentarze:

  1. u nas też królują :) ale z pistacjami nie miałam okazji próbować. musi byc mniamuśne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jestem sławna z powodu mojej niechęci do gotowania ;)
    Koktajle bardzo lubię - jest tylko jeden problem. Owoce pochłaniam ZANIM zdążę pomyśleć o zrobieniu napoju. Po prostu uwielbiam owoce takie, jakimi są w swojej naturalnej postaci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo pomyślałam, że może się skusisz :) A owoce faktycznie najlepsze w naturalnej formie, ale mam ostatnio nadwyżkę jagód, więc kombinuję :)

      Usuń