piątek, 9 grudnia 2011

Mleczna galaretka Clover

Kolejny przepis Sophie Dahl z jej książki "Apetyczna Panna Dahl". Przepyszny deser, szalenie prosty w przygotowaniu.























Dla 6 osób:

2 opakowania galaretki (ja użyłam truskawkowej)
1 puszka słodzonego, zagęszczonego mleka
200 ml śmietanki 30 %


Galaretkę rozpuścić według instrukcji na opakowaniu i ostudzić. Do zimnej (ale nie stężałej!) galaretki dolać mleko i bardzo dokładnie wymieszać. Przelać do szklanek, wstawić do lodówki na 2 godziny.
Galaretkę podawać z ubitą śmietanką. Pyszna!!

5 komentarzy:

  1. Odkąd kupiłam ta książkę ciągle chodzi za mną ten deser:) muszę w końcu zrobić, bo wygląda bardzo smacznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny ten pudrowy róż deseru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Deser dla królowej! Bardzo zachęcający kolorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też się skusiłam na ten deser po zakupie książki S.Dahl, ale mi niestety nie odpowiadała konsystencja galaretki po połączeniu ze skondensowanym mlekiem i była zdecydowanie za słodka :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor faktycznie przyciągający :)
    Kasiu a może użyłaś słodzonej galaretki? Wtedy faktycznie deser będzie zbyt słodki. Co do konsystencji u mnie wyszła zupełnie "galaretkowata" z tym, że nie ubijałam trzepaczką tak jak radzi Sophie a po prostu lekko wymieszałam łyżką. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń